În registrul profesional trăiesc pentru – și prin – întîlnirea cu voi, studenții mei, iar emoția și bucuria pe care mi-a provocat-o distincția de ”Profesor Bologna” ce mi-a fost acordată datorită nominalizării pe care ați făcut-o ”fără să vă roage nimeni” este un semn care mă responsabilizează și mă încurajează, nădăjduind o dată în plus că drumul pe care mergem împreună nu este rătăcitor.
Va mulțumesc.
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Iată anunțul conferinței de presă:
Azi, 6 mai a.c., , incepand cu ora 12 a avut loc conferinta de presa dinaintea deschiderii ”Galei Profesorului Bologna”, editia a IV-a. Acest proiect marca Aliantei Nationale a Organizatiilor Studentesti din Romania se desfasoara anul acesta in Cluj-Napoca, dupa ce primele trei editii au fost la Sibiu, Bucuresti si Timisoara. Gala Profesorului Bologna este un proiect construit pe conceptul de “învăţământ centrat pe student”. Profesorii Bologna sunt oamenii care aduc un plus de valoare educaţiei din România, care formează generaţii şi sunt modele pentru studenţi. Fiecare dintre noi are un profesor special, căruia îi datorează o alegere crucială, o descoperire entuziastă, un dascăl care şi-a pus amprenta asupra vieţii lui. Astfel, scopul Galei Profesorului Bologna este acela de a promova acesti “mari profesori care ne inspira”.